Negocjacje naprawdę się rozpoczęły?
W czasie gdy w Rijadzie delegacje USA i Federacji Rosyjskiej próbują rozpocząć rozmowy pokojowe, odezwał się ponownie Kamerun. Z dość ciekawym przesłaniem:Przede wszystkim mamy tu infomację, że te negocjacje to tak wogóle jest tylko taka zabawa. I nie ważne przy tym, że jedni będą się głośno śmiać, a inni będą cierpieć - to tylko zabawa.
Dalej mamy Mojry, Apolla oraz Zeusa, czyli informację, że nikt nie ucieknie od przeznaczonego mu losu, bowiem ten już został zaplanowany w odpowiedniej propagandzie decyzją samego Zeusa.
Poinformowano również o gwarancjach danych Chinom oraz wskazano na Niemcy, jako na miejsce do kolejnej dewastacji.
Zapowiada się więc ciekawie.
tagi: niemcy rosja usa chiny dyplomacja monety kamerun olimpijczycy
![]() |
Pioter |
19 lutego 2025 08:18 |
Komentarze:
![]() |
gabriel-maciejewski @Pioter |
19 lutego 2025 08:35 |
Bez zdewastowania Niemiec niemożliwa jest odbudowa Europy, a co za tym idzie kolejny jej sukces ekonomiczny. Oby tylko nas przy okazji nie zdewastowali
![]() |
Pioter @gabriel-maciejewski 19 lutego 2025 08:35 |
19 lutego 2025 08:42 |
Trudno coś powiedzieć jednoznacznie. To wczoraj się pokazało ze stemplami Malty, antydatowane i wybite w przez Germania Mint z Jeleniej Góry.
![]() |
OjciecDyrektor @Pioter |
19 lutego 2025 08:57 |
Czyli wszystko się nsm zgadza...:). Zapięte na oststni guzik i wioo....na Berlin. Te niezidentyfikowane obiekty latające i OBCA CYWILIZACJA w Berlinie, to oznaka uruchomienia tego całego wsadu imigranckiego. W niedzielę mają eybory. Obstawism pernamentny pat politycxny, czyli warunki idealne do zrobienia dewastacji.
Ten Kopernik to chyba sygnał dla Prus Wschodnich, czyli dla rosyjskiego (jeszcze) Królewca....:)
![]() |
Pioter @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 08:57 |
19 lutego 2025 09:03 |
Przy Koperniku jest planeta Mars. Więc może być i tak.
![]() |
OjciecDyrektor @Pioter |
19 lutego 2025 09:34 |
W każdym razie lico Kopernika nie wygląda na pokojowe...:). Choć może ten Kopernik to aluzja do obrony Olsztyna przed Krzyżakami? Kopernik i wojna, to raczej sygnał dla Niemców...
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 19 lutego 2025 08:35 |
19 lutego 2025 09:43 |
Tak. Rubio w Riyadzie mówi o włączeniu na kolejnym etapie partnerów USA w negocjacje z Moskwą. Czy Polska pod butem Tuska jest partnerem USA? Niemcy nominalnie są. Ale satelita naszego "partnera" niekoniecznie jest naszym partnerem. Satelity albowiem są bowiem tylko pożyteczne i tylko do czasu.
![]() |
OjciecDyrektor @Pioter |
19 lutego 2025 09:50 |
Sztylet - czyli nagły, niespodziewany śmiertelny cios.
Lutnia - usypianie, zwodzenie, ukrywanie intencji
Berło rzymskie - budowanie imperium, umacnianie władzy, wzięcie "za pysk"
![]() |
Magazynier @Pioter 19 lutego 2025 08:42 |
19 lutego 2025 09:58 |
Germania Mint dołączyła do Commonwealth of Nations. Ale znowu czy statelita naszego satelity jest naszym statelitą?
Nadto zamiast orbit planetarnych jest tu spirala raczej nie złota, ale Archimedesa, która sugeruje, że wszystkie planety pochodzą od słońca. Słońce natomiast nigdy nie zachodzi nad imperium, to znaczy chciałem powiedzieć nad Commonwealth of Nations. Nadto w Berlinie jest pomnik Archimedesa, który co prawda stanął po niewłaściwej stronie, służył greckim Syrakuzom przeciw jedynej słusznej republice rzymskiej, ale Rzymianie korzystali z jego projektów obronnych. Machiny skonstruowane przez niego upuścioło wiele krwi Rzymianom.
![]() |
OjciecDyrektor @Magazynier 19 lutego 2025 09:58 |
19 lutego 2025 10:07 |
To nie spirala, a koliste orbity. W modelu Kopernika własnie były koliste orbity i dlatego jego model nie zgadzał sie z obserwacjsmi. I stąd uważano go za błędny. Dopiero Kepler popraeił model i nadał orbitom kształt elipsy. I od tego momentu teoria zgadzała się z obserwacjami.
![]() |
BeaM @Pioter 19 lutego 2025 08:42 |
19 lutego 2025 10:15 |
Ciekawa moneta - marsowe oblicze Kopernika i zakoń maltański jako największa planeta układu...
![]() |
ddam @Pioter 19 lutego 2025 08:42 |
19 lutego 2025 10:23 |
To chyba jest najprostsze. Bo i kolor złoty czyli kłania się "Prawo Kopernika-Greshama". Idziemy w kierunku 1tys. USD za uncję?
![]() |
Mingus @gabriel-maciejewski 19 lutego 2025 08:35 |
19 lutego 2025 10:33 |
Pełna zgoda. Niemcy mają wsadzone w tyłek parę granatów, zielony, tęczowy i księżycowy. Teraz nastąpi wyciąganie zawleczek .... A twarz Kopernika przypomina mi pomalowaną wojowniczo twarz Indianina
![]() |
Pioter @ddam 19 lutego 2025 10:23 |
19 lutego 2025 10:53 |
srebro też jest, 5 eurówka akurat.
![]() |
pike @Pioter 19 lutego 2025 09:03 |
19 lutego 2025 11:25 |
A może być i tak jak ten wielki łobuz zapowiada ?:
![]() |
Gotoxy76 @Pioter |
19 lutego 2025 11:45 |
Germania Mint zapowiedziała też tą:
Jakaś Limited Mint wydała ciekawy zestaw:
![]() |
ddam @Pioter 19 lutego 2025 10:53 |
19 lutego 2025 11:53 |
Pasuje.
dzisiaj -19 lutego - urodziny Kopernika:)
![]() |
OjciecDyrektor @ddam 19 lutego 2025 10:23 |
19 lutego 2025 11:57 |
Chiny i INDIE bardzo dużo ostatnio kupowaly zlota, wiec predzej bedzie 5000 $ za uncję
![]() |
OjciecDyrektor @Gotoxy76 19 lutego 2025 11:45 |
19 lutego 2025 11:59 |
Nic bez Indii...wszystko z Indiami.
![]() |
OjciecDyrektor @pike 19 lutego 2025 11:25 |
19 lutego 2025 12:01 |
Rosjanie wyczuli, ze USA chce zrobic przecxyszczenie w Europie i tersz sadzą buraki, ze to niby oni bedą to robic. Megalomani
![]() |
Pioter @Gotoxy76 19 lutego 2025 11:45 |
19 lutego 2025 12:31 |
Pięknie. Święto Holi. Zapisane nawet w sanskrycie. होली. Przy czym może trzeba obrócić monetę o 90 stopni w lewo, żeby otrzymać odpowiedź? Tak tylko pytam. Kolega się interesuje.
![]() |
ArGut @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 08:57 |
19 lutego 2025 12:50 |
To kolega nawigator będzie WŚCIEKLE BOGATY ...
![]() |
Magazynier @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 10:07 |
19 lutego 2025 13:02 |
A jednak spirala Archimedesa bardziej pasuje do obecnej sytuacji. Gra skojarzeń. Kopernik tak jak Archimedes. Polska jako Syrakuzy. Machiny wojenne użyte przez PiS, ale nie pomogły. Cesarstwo zwyciężyło. Pośmiertnie Kopernik powrócił do cesarstwa, bo i tak na początku jemu służył. Gdyby lojalność była ceniona, to byłby zdrajcą, kiedy fortyfikował polskie zamki. Mars, bo tak jak wyżej - przesłanie dla Prus Wsch.
![]() |
pike @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 12:01 |
19 lutego 2025 13:25 |
Ale kolaboracja gospodarcza z nimi jest. Nie ma to jak mieć tanio i dużo potrzebnego
towaru takiego jak: nawozy sztuczne, gaz , rope
Widać, że powazni traderzy działają - wiedzą komu jak i za ile sprzedawać.
Bez nich wielki miedzynarodowych handel jest niemożliwy…
Jeden z nich ratował Putina, który doszedł do władzy kiedy Rosja miała porwane
kontakty handlowe…Mieli ogromne ilości aluminium (i nie tylko) z tych dużych hut i nie wiedzieli
kumu to sprzedać..
A ten wiedział:
https://www.lloydslist.com/LL1129832/46-Ivan-Glasenberg-Glencore
W 1917 Putin odznaczył go jakimś medalem za zasługi dla Rosji…
![]() |
ArGut @Pioter 19 lutego 2025 08:42 |
19 lutego 2025 13:50 |
Wygląda, że mamy LUZ i nie dostaniemy, za Donalda Hitlerowca. W Chinach, Polskę kojarzą przez Kopernika i przez Marię Curie, tak czytałem.
![]() |
bosman80 @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 08:57 |
19 lutego 2025 13:56 |
"Ten Kopernik to chyba sygnał dla Prus Wschodnich, czyli dla rosyjskiego (jeszcze) Królewca....:)"
Może już niedługo. Ruchawka wokół Królewca, właśnie zaczęła się patrząc po flightradar24. Co ciekawe, także niemiecka.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1191225406339399&set=a.508975697897710
"Namierzają zakłócarki GPS. Sprawdzają ich położenie, a z obrazów satelitarnych do porównania, sprawdzą czy są to staje mobilne czy stacjonarne. Wszystko wskazuje na przygotowania do wojny."
No zobaczymy, co się będzie działo.
![]() |
stanislaw-orda @pike 19 lutego 2025 13:25 |
19 lutego 2025 14:03 |
odznaczył w 2017
![]() |
ArGut @Pioter 19 lutego 2025 12:31 |
19 lutego 2025 14:03 |
To otrzymam to:
![]() |
Pioter @ArGut 19 lutego 2025 14:03 |
19 lutego 2025 14:14 |
Rewers trzeba odwrócić ;)
![]() |
Pioter @bosman80 19 lutego 2025 13:56 |
19 lutego 2025 14:15 |
Jakis tydzień wcześniej przecięto podmorski kabel łączności Królewca z Petersburgiem. Niby przypadkowo - tak samo jak Rosjanie
![]() |
ArGut @Pioter 19 lutego 2025 14:14 |
19 lutego 2025 15:55 |
Nie ma problemu ...
![]() |
klon @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 08:57 |
19 lutego 2025 16:58 |
<<<to oznaka uruchomienia tego całego wsadu imigranckiego. >>>
Stąd pośpiech w przyspieszeniu "zwotu" migrantów do PL.
![]() |
LaSalle @Pioter |
19 lutego 2025 17:35 |
Tak poza tematem. Ma Pan jakieś plany wydawnicze na ten rok ?
![]() |
bosman80 @LaSalle 19 lutego 2025 17:35 |
19 lutego 2025 17:41 |
"Tak poza tematem. Ma Pan jakieś plany wydawnicze na ten rok?"
Dokładnie. :) Zwłaszcza, jakby był trochę uporządkowany ten wątek Olimpijczycy vs Wężownicy. Jakieś notatki, dla tych co na seminarium w Szkole Nawigatorów, przegapili ten kawałek kursu. :)
![]() |
Pioter @LaSalle 19 lutego 2025 17:35 |
19 lutego 2025 18:13 |
Na razie nie. Być może coś ciekawego mi wpadnie w ręce i wtedy się zastanowię.
![]() |
bosman80 @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 08:57 |
19 lutego 2025 18:50 |
"Ten Kopernik to chyba sygnał dla Prus Wschodnich, czyli dla rosyjskiego (jeszcze) Królewca....:)"
Tam w tej dyplomacji monetarnej, był chyba komunikat, że ma być start/akcja od marca 2025.
Jesli się ta ruchawka zagęści i pójdzie na produkcje, to może faktycznie @OjciecDyrektor będzie miał rację, zachęcając do "nie bania sie" i pójdzie akcja na Krolewiec.
![]() |
Matka-Scypiona @ArGut 19 lutego 2025 15:55 |
19 lutego 2025 18:53 |
Ten napis google tłumaczy jako holi, czyli tak
![]() |
OjciecDyrektor @ArGut 19 lutego 2025 12:50 |
19 lutego 2025 19:24 |
Jak zarobię nie będę wściekły...:)
![]() |
klon @bosman80 19 lutego 2025 18:50 |
19 lutego 2025 19:32 |
<<< to może faktycznie @OjciecDyrektor będzie miał rację, zachęcając do "nie bania sie" i pójdzie akcja na Krolewiec. >>>
Znaczy, że racje OjDyra uzależnia kolega od decyzji osób realnie posiadających władzę?
Tak rzecz ujmując, to czy "my się boimy" czy też "nie boimy się" nie ma większego znaczenia, ale pozwala nam toczyć dysputy zbliżone do rozważań o ilości diabłów na główce szpilki. Oczywiście w wiekach średnich na poważnie takich rozmów nikt nie prowadził, zatem i nam można pogaworzyć o "Akcji Królewiec"
![]() |
zkr @bosman80 19 lutego 2025 13:56 |
19 lutego 2025 19:38 |
> No zobaczymy, co się będzie działo.
Pamietajmy, ze w tym roku mamy Zapad 2025.
A takze "imprezy" towarzyszace.
Zapad 2021 skonczyl sie tym, ze zostawili sprzet po manewrach na Bialorusi.
Pozniej go uzyto podczas inwazji.
Co tym razem "odkorbia" to zobaczymy.
![]() |
OjciecDyrektor @Matka-Scypiona 19 lutego 2025 18:53 |
19 lutego 2025 19:44 |
To indyjskie "tak" dla wspólnej akcji obu gangów. Święto Holi - święto radości obchodzone w MARCU, najczęsciej w czasie pełni księżyca.
No to już wiemy, kto na pewno wygra - Indie.
![]() |
OjciecDyrektor @klon 19 lutego 2025 19:32 |
19 lutego 2025 19:51 |
Przypominam Ci, ze w dyskusji i Tajwanie dwa lata temu, sam podałes datę 2025 jako rok, w ktorym najprawdopodobniej bedzie zwijany projekt "Tajwan"...:). Wiec jak co, to Ty bedziesz mial rację, a nie ja...:)
![]() |
OjciecDyrektor @bosman80 19 lutego 2025 18:50 |
19 lutego 2025 19:54 |
Nie ma nic prostszego jak wejśc w archiwum, wpisac "Pioter" i odszukać na luscie notkę spr,ed dwóch lat "Pierwsza wojna o Olimp" - od niej zaczęło sie owe seminarium. A potem poczutac sobie sukcesywnie, w wolnym czasie, po kolei, wszystkie pozostałe. Plus dyskusję, bo to w dyskusji wiele smaczków zostalo napisanych.
![]() |
bosman80 @zkr 19 lutego 2025 19:38 |
19 lutego 2025 20:18 |
"Pamietajmy, ze w tym roku mamy Zapad 2025."
Zanim się Zapad 2025 rozkręci w drugiej połowie roku (przygotowanie do trzeciego ataku na Kijów z terenów Białorusi?) to potencjalnie marcowa akcja w kierunku Królewca, a jak Królewca to pewnie i Grodna, aby przesmyk poszerzać, może już być na produkcji.
Chyba muszę w Białymstoku, obydwa samochody do mechanika na przegląd, jeszcze teraz.
I może jakieś wczasy z rodziną w marcu... w Albanii.
![]() |
klon @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 19:51 |
19 lutego 2025 20:28 |
Nie jestem godzien samodzielnie dżwigać ciężaru sławy i splendoru. Światłem ramp chętnie podzielę się z Tobą. :)
A swoją drogą ciekawym jest, czy wyliczenia fizyków-teoretyków ( z polskiego uniwerka ) dotyczące totalnego krachu na giełdach oznaczonego na rok 2025 mają szansę się sprawdzić? Bo wprzed dwoma laty działania Chin i USA wokół Tajwanu świetnie korespondowały z ww datą. Twoim zdaniem, rynki dziś "dają" taką możliwość?
![]() |
OjciecDyrektor @klon 19 lutego 2025 20:28 |
19 lutego 2025 21:01 |
Jacy fizycy? Kiedy liczyli?
![]() |
OjciecDyrektor @klon 19 lutego 2025 20:28 |
19 lutego 2025 21:44 |
B8 i nie ma czegoś takiego jak "totalny krach". Spójrz na 100-letni wykres głównego indeksu giełdy amerykańskiej S&P 500:
https://stooq.pl/q/?s=^spx&c=100y&t=c&a=lg&b=1
Ten krach, zwany Wielką Depresją ściął ceny w ciągu 3 lat o 90%, ale potem było już tylko wyżej. Zbankrutowali w zasadzie tylko ci, co kupowali akcje na kredyt (dziś to się nazywa lewarowaniem i w zasadzie obecne jest tylko na tzw. instrumentach pochodnych, choć są i amatorzy brania kredytów na zakup akcji, no ale obecnie jest duży procent i w zasadzie takie coś czyniono przed covidozą, gdy atopy procentowe byly niskie).
Ostatni "totalny krach" był na spółkach technologicznych w latach 2001-2003. Indeks Nasdaq100 zjechał o 80% z 4880 na 800. A dziś ten indeks ma 22100. Ktoś, kto kupił taką spółkę Invidia 10 lat temu za 1000 zł, dziś może sprzedać i dostać milion. Ale najczęściej 9becbie grubasy inwestują poprzez tzw. ETFy. Są to fundusze, które naśladują wiernie dany indeks. Takie State Street ma ETFa o wartości ponad 600mld $, a Vanguard ostatnio pochwalił się, że jego największy ETF ma 630mld $ kapitalizacji.
Każdy analityk dopatruje się jakiś "magicznych" prawidłowości w zachowaniu giełdy. Kiedyś żyli wyznawcy marcowego szczytu, bo w 1993 i 2000 w marcu były szczyty hossy. Później zostali wyleczeni z tej magii. Są też, a raczej byli fanatycy periodyzacji, czyli, że co 7 lat jest szczyt hossy. I faktycznie w 1993, 2000 i 2007 były szczyty hossy. Ale oni też zostali wyleczeni ze swojej manii.
Dla mnie giełda to gra rezultatu, czyli ciągnie się cwny lub je zwala do momentu osiągnięcia zamierzonego rezultatu. Jaki to rezultat? Nie wiem, bo aby to poznać trzeba by mieć dane do wszystkich rachunków giełdowych. I są taxy, którzy ten dostęp mają...:). Jedynie ci w takiej aytuacji miżna rozsądnego zrobić, to albo nie bawić się w to albo nauczyć się przewidywać koniunktury.
Aha. Byli już tacy wybitni matematycy, którzy dostsli nawet Nobla za opeacowanie matematyczne pewnych metod analitycznych. Oni po tym Noblu założyli fundusz inwestyjący wcobligacje. Obligacje to teoretycznie wpokojne, bezpieczne papiery. Ale jak się za te obligacje wzięlu noblowscy matematycy, to 1993 bodajże musiano ogłosić bankructwo tego funduszu. Skandal i syf był na całą Amerykę. Ponoć banki amerykańskie zrobiły zrzutkę, aby klienci funduszu odzyskali forsę - czyli matematycy utopili forsę jakiś NAPRAWDĘ WAŻNYCH GOŚCI.
Jak widzisz można się z tego wszystkiego tylko pośmiać. Mam swoje przemyślenia i swoje strategie ci do koniunktur, ale zachowam to dla siebie. Powiem tylki, że diabeł rkwi w szczegółach i nawet pod Kurskiem, mumo że Sowieci znali dokładnie plany Hitlera, to istniało poważne ryxyko, że sami dowódcy zrovią coś niedokładnie, opóźnią swoją akcję o kilkanaście minut albo rozpoczną za wcześnie. I wtedy następuje cała seria improwizacji. Tak było w słynnej bitwie pod Konarowem w 1920. Rommel nie wykonał rozkazu we właściwym czasie i przybył na miejsce później. To zaskoczyło Sowietów. Jeden wielki czeski film tam był. I tak też jest z inwestowaniem - timing jest najważniejszy.
![]() |
Mingus @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 21:44 |
19 lutego 2025 22:36 |
ci co lewarują mają mokro już przy 10% spadkach. Większe spadki biją w "ulicę". Duzi odbiją na spadkach. Cała analityka giełdowa opiera się o statystykę i powtarzalności. Ale w szczegółową dyskusję nie będą tu wchodził. Co do funduszu o którym Pan pisze, to był fajny numer. Pozwoli Pan, że dopiszę... Dwóch gości dostało nobla z ekonomii za metodę przewidywania wartości aktywów. Wg.mnie ktoś kto za to przyznał jakąkolwiek nagrodę powinien zostać pozbawiony tytułów naukowych :) ale niech tam, idziemy dalej. Wallstreet w tym zwietrzyło "ocean złota", powołano więc fundusz inwestycyjny który miał być dziś by powiedziano innowacyjnym pewniakiem. Postanowiono połączyć naukę /nobla/ i praktykę. Zaproszono noblistów i najlepszych traderów, maklerów finansistów i kogo tam jeszcze. Aby zostać klientem trzeba było położyć na stole minimum 1 000 000 usd. Klienci walili drzwiami i oknami. A najlepsze były umowy z klientami. Brzmiały mniej więcej tak: dajesz nam tyle i tyle milionów usd, przez 2lata nie masz prawa nawet zapytać co się dzieje z Twoimi pieniędzmi, a później Ci oddamy dużo więcej". Skończyło się tak jak Pan napisał. Ale jeszcze ciekawsze były później analizy dlaczego projekt nie wypalił. Bitwa pod Kurskiem to osobny ciekawy temat, warty pogadania ale nie wszystko na raz :)
![]() |
OjciecDyrektor @Mingus 19 lutego 2025 22:36 |
19 lutego 2025 22:51 |
Dlatego analityków i ich analizy trzeba puszczać mimo uszu. Bo oni jedynie, co potrafią, to robić sobie zestawienia statystyczne i myśleć, że znowu będzie tak samo. My tu się lepiej bawimy i nie tak nudno, jak ci analitycy. Zresztą jest takie powiedzenie; "Kim jest analityk? Niespełnionym inwestorem". Bo gdyby maprawdę potrafił przewidywać, to nie byłby analitykiem na pensji, tylko obracał swoją kasą.
Z tą "ulicą" bylbym ostrożny. Pamiętam, gdy w marcu giełdy odbijały po panice covidowej, to wszyscy pisali, że to "ulica" kupuje. No i ta "ulica" zarobiona była w sumie średnio na 200%. A co to za problem dla grubasów podzielić zlecenia na masę drobnych? Żaden.
![]() |
Mingus @Pioter |
19 lutego 2025 23:00 |
jeżeli pisze Pan o gpw to ulicy tam prawie nie ma, chodzi o udział % w obrotach, W Polsce jedynym dobrem inwestycyjnym w co rodacy mający parę luźnych groszy, lokowali kase to deweloperka
![]() |
Mingus @Mingus 19 lutego 2025 23:00 |
19 lutego 2025 23:01 |
uuups, to do p.Ojca Dyroktora oczywista
![]() |
Mingus @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 22:51 |
19 lutego 2025 23:04 |
nie rozumiemy się, duzi odbiją na spadkach napisałem, nie w sensie że kupią w dołku, ale zarobią na ruchu w dół. Moża
![]() |
MarekBielany @Pioter |
19 lutego 2025 23:11 |
plus, albo play, lub francuska dojarka.
Interwizja vs internet.
Negocjacje ?
:)
![]() |
OjciecDyrektor @Mingus 19 lutego 2025 23:04 |
19 lutego 2025 23:21 |
Mówili o Ameryce, nie o Polsce.
Poza tym faktycznie - nie rozumiemy się. Bo orki nie polują na śledzie, tylko na rekiny. I jest zasadą, że za4ządzający funduszami ZAWSZE zamykają (likwidują) inwestycję, gdy mają 30% stratę jlna niej. O ile obroty im na to pozwalają, bo jak nie, to zamykają na 50% stracie (mała płynność).
No ale, jak Pan wie lepiej, to proszę sobie popróbować na tak mało płynnym rynku w Polsce, jak opcje. Myślę, że wtedy za niedużą kasę dośc szybko nauczy się Pan myśleć, jak zarządzający funduszem...:). Upraszczam rzecz jasna, ale problemy do rozwiązania są podobne.
![]() |
Mingus @OjciecDyrektor 19 lutego 2025 23:21 |
19 lutego 2025 23:27 |
wyłączam się z tego wątku, bo widzę że dyskusja idzie w dziwnym kierunku